Bódis Gergely – Tonic Kft.

ügyvezetője, kommunikációs szakember, fenntarthatósági szakértő
  • Company Tonic Kft.
  • Marketingkommunikációs szaküzemgazdász és építész üzemmérnök, a Tonic Kft. ügyvezetője, valamint a Nemzeti Közszolgálati Egyetem fenntarthatósági szakértője. Több mint 35 éve dolgozik üzletszerűen a marketing és marketingkommunikáció területén, továbbá immár közel két évtizede foglalkozik aktívan a fenntarthatóság kérdéseivel is. Kiemelt érdeklődési területei közé tartozik a jövőkutatás, a játékosítás (gamification), valamint a mesterséges intelligencia (MI) üzleti célú alkalmazása. Legnagyobb szakmai kihívásának azt tartja, hogyan hangolható össze a marketingtevékenység a fenntarthatóság értékalapú szemléletével.

AllSessions

Előadótér
2025.05.21.
09:10

A profit fenntarthatósága

21 May
Time:  09:10 - 09:50
Location: 

Hogyan alkalmazkodik a marketing a fenntarthatóság kihívásaihoz? Mi történik, ha a marketing nem a „több eladás”-ról, hanem a kevesebb, de jobb értékesítéséről szól? Átírható-e a marketing nyelve a fenntarthatóság szótárára? Milyen új elvárásokat támaszt a tudatos vásárló, és milyen válaszokat adhat erre a márka? Az előadás középpontjában az a kérdés áll: hogyan lehet a marketing manipuláció helyett értelmet adó, jövőépítő eszköz?”