Goneth János Jácint
ügyvezető
Goneth János Jácint több mint 20 év vezetői tapasztalattal rendelkezik a reklámiparban, és jelenleg a PROMOLAB ügyvezetője. Pályafutása során következetesen azon dolgozott, hogy a trade promóciókat stratégiai, adatvezérelt eszközzé alakítsa a márkák és fogyasztók közötti kapcsolatban. Meggyőződése, hogy a modern promóció nemcsak értékesítést, hanem lojalitást is épít – ha megfelelő rendszer áll mögötte.
Vezetése alatt a PROMOLAB nemcsak három országban vált aktív szereplővé, hanem saját fejlesztésű platformjával új szintre emelte a nyereményjátékok és lojalitásprogramok hatékonyságát. Az olyan ügyfelekkelGoneth János Jácint több mint 20 év vezetői tapasztalattal rendelkezik a reklámiparban, és jelenleg a PROMOLAB ügyvezetője. Pályafutása során következetesen azon dolgozott, hogy a trade promóciókat stratégiai, adatvezérelt eszközzé alakítsa a márkák és fogyasztók közötti kapcsolatban. Meggyőződése, hogy a modern promóció nemcsak értékesítést, hanem lojalitást is épít – ha megfelelő rendszer áll mögötte.
Vezetése alatt a PROMOLAB nemcsak három országban vált aktív szereplővé, hanem saját fejlesztésű platformjával új szintre emelte a nyereményjátékok és lojalitásprogramok hatékonyságát. Az olyan ügyfelekkel való együttműködés, mint a Nestlé, Rossmann, DIEGO, Ecofamily, CBA, Magyar Posta, Bonafarm csoport, ORLEN és Reckitt Benckiser, bizonyítja a modell piaci relevanciáját.
Jácint célja, hogy a PROMOLAB-on keresztül tovább formálja a marketing és promóciós technológiák jövőjét: automatizált, skálázható és valódi üzleti eredményekre épülő rendszerek bevezetésével.
való együttműködés, mint a Nestlé, Rossmann, DIEGO, Ecofamily, CBA, Magyar Posta, Bonafarm csoport, ORLEN és Reckitt Benckiser, bizonyítja a modell piaci relevanciáját.
Jácint célja, hogy a PROMOLAB-on keresztül tovább formálja a marketing és promóciós technológiák jövőjét: automatizált, skálázható és valódi üzleti eredményekre épülő rendszerek bevezetésével.
Goneth János Jácint több mint 20 év vezetői tapasztalattal rendelkezik a reklámiparban, és jelenleg a PROMOLAB ügyvezetője. Pályafutása során következetesen azon dolgozott, hogy a trade promóciókat stratégiai, adatvezérelt eszközzé alakítsa a márkák és fogyasztók közötti kapcsolatban. Meggyőződése, hogy a modern promóció nemcsak értékesítést, hanem lojalitást is épít – ha megfelelő rendszer áll mögötte.
Vezetése alatt a PROMOLAB nemcsak három országban vált aktív szereplővé, hanem saját fejlesztésű platformjával új szintre emelte a nyereményjátékok és lojalitásprogramok hatékonyságát. Az olyan ügyfelekkelGoneth János Jácint több mint 20 év vezetői tapasztalattal rendelkezik a reklámiparban, és jelenleg a PROMOLAB ügyvezetője. Pályafutása során következetesen azon dolgozott, hogy a trade promóciókat stratégiai, adatvezérelt eszközzé alakítsa a márkák és fogyasztók közötti kapcsolatban. Meggyőződése, hogy a modern promóció nemcsak értékesítést, hanem lojalitást is épít – ha megfelelő rendszer áll mögötte.
Vezetése alatt a PROMOLAB nemcsak három országban vált aktív szereplővé, hanem saját fejlesztésű platformjával új szintre emelte a nyereményjátékok és lojalitásprogramok hatékonyságát. Az olyan ügyfelekkel való együttműködés, mint a Nestlé, Rossmann, DIEGO, Ecofamily, CBA, Magyar Posta, Bonafarm csoport, ORLEN és Reckitt Benckiser, bizonyítja a modell piaci relevanciáját.
Jácint célja, hogy a PROMOLAB-on keresztül tovább formálja a marketing és promóciós technológiák jövőjét: automatizált, skálázható és valódi üzleti eredményekre épülő rendszerek bevezetésével.
való együttműködés, mint a Nestlé, Rossmann, DIEGO, Ecofamily, CBA, Magyar Posta, Bonafarm csoport, ORLEN és Reckitt Benckiser, bizonyítja a modell piaci relevanciáját.
Jácint célja, hogy a PROMOLAB-on keresztül tovább formálja a marketing és promóciós technológiák jövőjét: automatizált, skálázható és valódi üzleti eredményekre épülő rendszerek bevezetésével.