Kanyó Roland- dm Kft.

marketing és PR menedzser
  • Company dm Kft,
  • Website https://www.dm.hu/
  • Tanulmányaimat a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján végeztem, ahol nemzetközi üzletek szakirányon szereztem kereskedelmi közgazdász diplomát. A diploma után az Unilever Magyarország Kft Trade Marketing osztályán helyezkedtem el, ahol a POP csoportban dolgoztam Assistant Managerként. A dm Kft. csapatához 2002 novemberében csatlakoztam területi vezetőként. 2009-ben az active beauty törzsvásárlói program bevezetése kapcsán egy 35 főből álló projektcsapatot vezettem, majd ezt követően junior szortiment menedzserként folytattam pályafutásomat a cégnél. 2010-től a szortiment menedzseri feladatok mellett a PR osztály felépítésére kértek fel, 2013 márciusától pedig a 25 főből álló marketing és PR és ügyfélszolgálati osztályt vezetem, amely 2017--ben a Webshop csoporttal bővült tovább, amely már 4 nagy területből áll: · média és regionális csoport · PR, ügyfészolgálat és CSR csoport · dialog és regionális marketing csoport · Online Shop csoport Hazai és nemzetközi szinten is több projekt és bevezetés fűződik a nevemhez

Rólunk

Az évente 10 alkalommal megjelenő Store Insider a több mint 30 éves szakmai múltjával a hazai FMCG-piac meghatározó szaklapja. A magazin célja, hogy kommunikációs hidat nyújtson a szakmai partnerei számára. Szándékunk szerint a print és online felületeken megtalálható tartalmi megoldások lehetővé teszik a piacot érintő kérdések komplexebb megközelítését, a párbeszédek, együttműködések elősegítését, versenyeink által pedig igyekszünk a piacon kiemelkedő teljesítményt nyújtó partnereink termékeinek, szolgáltatásainak, aktivitásainak értékeire felhívni a szakma és a fogyasztók figyelmét.

Kapcsolattartási információk