25 éve foglalkozik fogyasztói- és szervezeti piackutatásokkal, elsősorban az FMCG és kereskedelem területén. Több száz kvalitatív és kvantitatív módszert alkalmazó piackutatásban vett részt elemzőként, illetve kutatás vezetőként. 18 évet töltött multinacionális környezetben a GfK Piackutató Kft-nél, ebből 15 évig volt hazai ill. nemzetközi teamek vezetője. 2018. óta a magyar tulajdonú Inspira Research Kft. tanácsadója. Hét éve tanít felsőoktatásban, 2018-tól a veszprémi Pannon Egyetemen, 2022. szeptemberétől az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági karán oktat gyakorlati tárgyakat.
Rendszeres előadó konferenciákon és workshopokon, az Év Boltja zsűrijének indulás óta tagja.
Mottója szerint a boltban minden a vevőről, kell, hogy szóljon. Az ügyfélélmény másfél évtizede a kereskedelmi szakma egyik kihívása, az Év Boltja eddigi díjazottjai mind igazi vevőélményt nyújtottak tapasztalati szerint.
AllSessions
Előadótér
2025.05.21.
15:20
Hogyan befolyásolják a díjak, elismerések a termékek, szolgáltatások megítélését?